به همت وکوشش همکاران محترممان در ستاد شبکه بهداشت شهرستان طبس مراسمی جهت بزرگ داشت هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ودیگر همکاران از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان در روز پنجشنبه ۲۰/۱۲/۱۳۸۸در محل سالن ادراه ارشاد شهرستان طبس برگزار گردید.

در این مراسم که از ساعت ۹صبح با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید آقای دکتر خدایی مدیریت محترم شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان ویاد آوری سال جدید بعنوان سال اصلاح الگوی مصرف به ارائه گزارشی از عملکرد شبکه در طول سال ۸۷ پرداختند وبا اشاره به شعارروز جهانی بهداشت ۲۰۰۹ میلادی که مطابق ۱۸فروردین ۸۸مباشد«سلامت در حوادث و بلايا»عنوان وبه ارئه توضیحاتی پرداختند.